Wiemy jak czasochłonna może być organizacja konferencji czy spotkania firmowego. Nasze wsparcie pozwoli na zaoszczędzenie czasu spędzonego na poszukiwaniu odpowiednich miejsc, wysyłaniu zapytań, porównywaniu ofert i negocjacji cen.
Przejmujemy wszelkie formalności od wyboru obiektu przez negocjacje stawek, aż po podpisanie kontraktu, przy czym nasza usługa jest nieodpłatna.
- Hotel GateWay działa jako agent klienta, występujemy zawsze po jego stronie.
- Uzgadniamy wszystkie szczegóły wydarzenia, zakwaterowanie, catering, zapotrzebowanie na usługi dodatkowe. Już na tym etapie doradzamy
i optymalizujemy kosztowo zapotrzebowanie. - Rekomendujemy klientowi long listę obiektów
- Następnie przekazujemy wystandaryzowane zapytanie do wybranych lokalizacji
- Zbieramy oferty hoteli i w przejrzystej formie przedstawimy ich kalkulację porównawczą
- Porównanie zawiera wszystkie oferty w 1 arkuszu. Odrębnie komentujemy przewagi i ograniczenia jakościowe obiektów
- Przejmujemy komunikację mailową i telefoniczną
ze wszystkimi obiektami. - Negocjujemy najlepsze stawki, pokoje, upgrade’y
- Przed podjęciem ostatecznej decyzji, organizujemy inspekcję w wybranym obiekcie
- Weryfikujemy umowę z obiektem pod kątem ryzyka związanego z rezygnacją z części usług lub możliwością wprowadzania zmian w zamówieniu (ryzykownych zapisów)
- Alarmujemy o upływie terminów bez kosztowych anulacji
- Zabezpieczamy rezerwację noclegów dla uczestników
- Zapewniamy wyegzekwowanie ustalonych warunków
- Na bieżąco wprowadzamy konieczne zmiany do zamówienia, kontrolując stronę kosztową
- Nadzorujemy osobiście realizację wydarzenia na miejscu
- Wspieramy i jesteśmy do dyspozycji aż do zakończenia wydarzenia
- Rozliczamy wydarzenie w imieniu klienta